środa, 9 kwietnia 2014

Imaginy z gifami ! nr1

Cześć dziś postanowiłam zrobić pierwszy raz Imaginy z Giami mam nadizeje że się spodoba ! :)\
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1.
Harry : Wiesz że cię kocham ?
Ty : Tak wiem. A tak na serio co chcesz ?
Harry: Nie nic.
Ty : No mów.
Harry : tosty
Ty : Wiedziałam że coś chcesz.
Harry : Ale kocham cię.

2.
Ty : Nie mówcie że będzie co tańzyć w następnym tedledysku.
Liam : Będziemy
Ty : Oj , no to niee no super

3.
Ty : Kogo najbardziej kochasz na świecie ?
Harry : I ♥ You





4.
Niall : Kiedy obiad ?
Ty : Kiedy przyjadzie na to czas.
Niall ale tyś zła

5.
Ty : łyżka , łyżka , łyżka , łyżka , łyżka. LIAM DZIŚ JESZ ŁYŻKĄ !
Liam :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nie miałam pomysłów wieęc zrobiłam mało, To są moje pierwsze imaginy z gifami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz