środa, 9 kwietnia 2014

One moment can change your life. Rozdział 3.

Weronika : Zaraz , zaraz , przecież mieliśmy iść na lody. :O
Harry:To była ustawka , tak naprawde chciałem ci zrobić tą niespodzienke.Koledzy mi pomogli :)
Weronika : Ahaa ;)
Harry : Uważaj jak wejdziesz do domu , zobaczysz 4 kompletnych idiotów :)) !
Weronika : Hahahahahahhahahaha
Harry : Włącznie ze mną
Weronika : Aha fajnie ! Nie zawsze można zobaczyć idiotów.
Harry:Mój dom,*Wchodzicie*
Weronika : Aleeee tu ładnie !
Harry : Dziękuje :)
Niall : WOOOW Harry ,
Harry : Co ?
Niall : Nie , nie , nic , idz , idz już :D :)
Liam : Mhyy Cześć
Weronika : Cześć
Harry : O tym mówiłem :)
Weronika : rozumiem :D
*Zayn z łazienki* : Harry !!!!? Kupiłeś mi lusterko ?
Harry : Nie?
Zayn : FOOOCH.Nie odzzywaj się nie dzwoń i szukaj mnie.I tak wystarzająco mnie zraniłeś , zapsułeś życie!!!
*Wszyscy* : Haahhahahahahhahhaah
Weronika:Teraz już w pełni rozumiem ::DD.
Liam : Tylko pamiętaj.......masz kare za starszenie mnie łyżką.Ban na szukanie pilota.
Weronika : Szukanie pilota ?
Lou:Harry wytłumacz jej.
Harry : później.
*Niall wychodzi z kuchni i mówi* : Impreze robimy.
Weronika : pojebało ?
Niall : Mnie zawsze jebało . zawszeee.
Weronika : widać :)
Niall : wina matki oraz ojca.
Weronika : pozatym nie moge .
Harry : Powiesz mamie że jesteś u kolerzanki.
Weronika : mhh no dobra :) .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co się będzie działo na imprezie ? 

Pozatym przepraszam ! NIE MAM WENY :((

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz