środa, 9 kwietnia 2014

One moment can change your life. Rozdział 4.

**Impreza**
Weronika : Kurde , Harry ! to miało być tylko kilka ludzi !
Harry : Co ?
Weronika : Nie nic
Harry : mhh.
Weronika : A pozatym tu nikt nie jest trzeźwy !
Harry : To co ?
Weronika : Nie no nic. Fajnie !
Niall : cooo tam porabiacie ?
Weronika : Ja ja ? Ja ide do dom !
Niall : Czemu
Weronika : Bo tak !
*Ubiera się i już prawie wychodzi*
Harry : *łapie ją za nadgarstek*
Weronika : Co ?!
Harry : No chodz na góre ?
Weronia : A po co :O ?
Harry : Zoabczysz :)
Weronika : NIE NIE , nie chce
Harry : Chcesz tylko jeszcze o tym nie wiesz.
*Na górze w sypialnie pewnie wiecie co się dzieje*
*Weronika tego nie chce*

*W domu u Weroniki*

*Myśli Weroniki*
A może on tylko to chciał, może to wszystko jest kłamstowo ? Może ja śpie  to jest koszmar , mój tat żyje ? Może bł tylko pijany ? ODPOWIEDZI BYŁO DUŻO.
Ciągle dostaje jakieś SMS.Nie chce ich czytać.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiejsze rozdizały są bardzo krótke. Nie mam weny. :( 
Co się stanie z dalszym losem Weroniki ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz